Nanowater Spray : Spray Merawat Kucing Yang Diakui Terbaik di Pasaran

Spray Nanowater dicipta khusus dengan menggunakan 100% herba semulajadi mesra kucing untuk merawat dan menyembuhkan kucing dengan hanya spra...

14 July 2022

kaki sembuh tak jadi potong dengan kos rm 60

 SAYA TAK BOLEH PAKSA, SAYA CUMA BOLEH BAGI PENDAPAT

.

Dia Kata: Kenapa guna spray nanowater nak rawat kaki, menderita tunggu sembuh. Lama. Baik potong terus kaki.

.

Saya kata: Saya offer bantuan untuk merawat sahaja. Saya tak boleh paksa. Potong lah jika nak potong. Kucing itu akan mati. Dia terlalu lemah.  Sebab tu saya cadangkan guna spray nanowater biar sembuh kudisnya pada kakinya itu. Macam kes-kes yang lain. 

.





Whatsap sayq untuk oder:
http://wasap.my/60106610534/nanow

#spraynanowater #kucingsakit

No comments:

Post a Comment